• درباره‌ی ما

فارماپخش در یک نگاه

بازرگانی فارماپخش به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در صنعت توزیع کالاهای ازمایشگاهی
مواد اولیه دارویی
ارایشی بهداشتی
خوراکی(غذایی)
صنعتی
شیمیایی مطرح میباشد.
افتخار ما سالیان سال ارائه خدمات و محصولات مهم استراتژیک به بازار داخلی میباشد.
این شرکت در راستای تامین بدون واسطه و ارائه بهترین قیمت همواره پیشرو بوده و اماده خدمت به مشتریان عزیز خود میباشد. رضایت مشتریان و رشد فعالیت ما در این سال ها گواه این ادعا است.
ما به پشتوانه تخصص تعهد و تجربه به خود در تامین نیاز های بازارداخلی کشور در نظر داریم اقدام به پوشش بازار منطقه ای کرده و ضمن تامین و واردات و توزیع محصولات ازمایشگاهی مواد اولیه دارویی شیمیایی صنعتی ارایشی بهداشتی و خوراکی مورد نیاز صنایع داخلی ایران اقدام به تامین نیازهای سایر کشورهای منطقه نماییم تا بدین وسیله گامی بزرگ در جهت همکاری های اقتصادی منطقه ای و کمک به اعتلای اقتصادی و روابط دوستانه بین کشور های منطقه ای برداشته باشیم.

معرفی واحدها

سازمان ها و واحدهای بازرگانی فارماپخش عبارتند از

  • واحد فروش آزمایشگاهی
  • واحد فروش مواد اولیه دارویی و غذایی
  • واحد فروش مواد اولیه
  • شیمیایی صنعتی و ارایشی بهداشتی
  • واحد تحقیقات بازار
  • واحد فرمولاسیون و ترمیم محصولات
کارشناسان خبره
سرعت عمل بالا
دپوی مناسب

توضیحات

واحد فروش آزمایشگاهی: تامین و تجهیز کلیه محیط های آزمایشگاهی تشخیص طبی پاتولوژی کنترل کیفیت کارخانجات و دانشگاه ها می‌باشد.
در سازمان فروش آزمایشگاهی فارماپخش مجموعه ما قادر به تامین ماده‌های آزمایشگاهی از ۱ میلی گرم به بالا می‌باشد.

واحد فروش مواد اولیه: مشاوره تخصصی و تامین مواد اولیه خطوط تولید کلیه صنایع از جمله صنایع داروسازی .پتروشیمی صنایع غذایی و ارایشی بهداشتی بخشی از خدمات سازمان فروش مواد اولیه می باشد.

 

گالری تصاویر

معرفی مدیرعامل

دکتر نوشین پهلوان هستم، دانش آموخته‌ی رشته شیمی دارویی دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل دکتری تخصصی در رشته مدیریت و اقتصاد دارو دانشگاه تهران.
از سال ۹۸ وارد کار بازرگانی شیمیایی شدم و از آنجایی که واقعا کمبود یک شرکت تامین کننده که با همه‌ی اطلاعات بتواند ماده اولیه از یک گرم بالا را در اختیار صنعت و دانشجوها قرار دهد احساس می‌شد، بعد از یک سال مجموعه‌ی فارماپخش را تاسیس کردم.

باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟